Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ...

Θαρρώ πως η τιμή που μου κάνατε όλοι σας , με ενεργητικό τρόπο (σχόλια στο blog ή και επικοινωνία με τους υπόλοιπους τρόπους) ή παθητικά (γλιστρώντας καθημερινά στη σελίδα όπως φανερώνει ο σχετικός δείκτης - μετρητής του ιστολόγιου) ,ήταν πολύ μεγάλη για τα μέτρα μου! Σας Ευχαριστώ... Η συγκίνηση που μου προσφέρατε υπήρξε ΤΕΡΆΣΤΙΑ καθώς και το κουράγιο που πήρα από το ενδιαφέρον και τη στήριξή σας στις πραγματικά δύσκολες ώρες που πέρασα...Και σας τα λέω όλα αυτά γιατί αυτό που αισθάνθηκα διαβάζοντας τα σχόλιά σας, τα e-mail σας και ακούγοντάς σας στο τηλέφωνο, ήταν κύματα συγκίνησης που ξαλάφρωναν την ίδια στιγμή το βάρος της απώλειας , χαλάρωναν τα δεσμά της θλίψης , έσπαζαν την αφόρητη μοναξιά των στιγμών, γκριζάροντας κάπως το ΜΑΥΡΟ...Και πάλι σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και σας εύχομαι να στέκεστε πάντα το ίδιο ΠΛΟΥΣΙΟΙ και ΓΕΝΑΙΟΔΩΡΟΙ , όπως ακριβώς σταθήκατε με εμένα...ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ μου ΦΙΛΟΙ , ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: