Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

... ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ...

Τόλης Νικηφόρου

προσευχή δυτικόφρονος

και δώσε μου σήμερα
ροπαλοφόρε μου αφέντη
την ευτυχία του ζεστού περιστρόφου
μιας κόκα κόλα τη δροσιά
ν' αλλάζω αυτοκίνητο κάθε έξι μήνες
να αποκτήσω ψυγείο κελβινέιτορ
αυτόματο σκουπιδοφάγο
την προστασία της σαβάκ, της ντίνα, της εσά
να γίνω πάνω απ' όλα
υπάλληλος μιας πολυεθνικής σου
προοδευτικής και κερδοφόρας
άλλο δεν θέλω

εγώ
θα δώσω βάσεις και διευκολύνσεις
θα είμαι εχθρός για τους εχθρούς σου
θ' ανακατεύω λέξεις ξενικές στην ομιλία μου
θα τραγουδήσω τα τραγούδια σου

θα γίνω μια ακόρεστη αγορά
θα ζήσω με την αγωνία του χρήματος
θα βλέπω τη μοναδική διάσταση στα πράγματα

παράκληση και προσφορά μου

Από τη συλλογή Αναρχικά (1979)



Σημείωση:  ΣΑΒΑΚ εστί η μυστική υπηρεσία του ΙΡΑΝ, που ιδρύθηκε τη δεκαετία του '50   από  τη CIA.
                     DINA : Ηπολιτική αστυνομία της χούντας του   Πινοσέτ, που κλάδεψε χιλιάδες 
                     Χιλιανούς πολίτες.




Δεν υπάρχουν σχόλια: