Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

... MIΚΡΗ ΣΤΑΓΟΝΑ ...

   ΜΙΚΡΗ ΣΤΑΓΟΝΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ


Μου αρέσει η πόλη μου με μια μικρή σταγόνα δηλητήριο
Κανείς δεν
ξέρει ότι μπήκα στην ουρά για την παραφροσύνη
Είμαι
ολομόναχος, φουμάρω τους φίλους μου σχεδόν ως το φίλτρο   
Νοιώθοντας  όλο και πιο καθαρά πως η βροχή πλησιάζει .

Έφυγε το φθινόπωροαφήνοντας την εικόνα της στον τοίχο.
Είχε
πάντα αυτή τη μικρή σταγόνα δηλητήριο...


Μήπως
ο διάβολος έκαμε τον κόσμο  ενώ ο θεός κοιμόταν;
Κάποιος είπε
δεν θα πάρετε ποτέ κάτι από ένα κόκκαλο.
Eκατό ναύτες  κι ακόμα ένα λάθος αντίο
Αυτό
το μπλάβο του ουρανού είναι το σπίτι μου.

Έφυγε το φθινόπωρο
, αφήνοντας την εικόνα της στον τοίχο.
Είχε
πάντα αυτή τη μικρή σταγόνα δηλητήριο...

Ένα ποντίκι καταλαβαίνει
πάντα ότι είναι ανάμεσα σε νυφίτσες
Εδώ χάνεις και κάτι , κάθε μέρα …

Θυμάμαι
 τότε που το εκατομμύριο  ήταν πραγματικό εκατομμύριο.
Έχουν
τον τρόπο να σε κάνουν να πληρώσεις…


Έφυγε το φθινόπωρο , αφήνοντας την εικόνα της στον τοίχο.
Είχε
πάντα αυτή τη μικρή σταγόνα δηλητήριο...

 (Σε πρόχειρη απόδοση από τα Αγγλικά, του Ξερόλα...)



Δεν υπάρχουν σχόλια: