Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

ΤΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ; ...

«Το ξέρω καλά. Οι περισσότεροι, ειδικά κάποιοι νεόκοποι από τις τηλεοράσεις που έρχονται να με δουν, να μου ζητήσουν δηλώσεις, δεν είναι γιατί γνωρίζουν και εκτιμούν το έργο και την προσωπικότητά μου.
Είναι η ηλικία μου που τους κάνει εντύπωση. Δεν επεπόθησα, ξέρετε, τόσο μακρύ βίο... Έγινε. Δεν θέλω πια άλλο να ζήσω. Η χαρά μου, η αγαπημένη μου σύζυγος, έφυγε. Ο έρωτας, τον οποίο η ύπαρξή της και μόνο μου ενέπνεε, ο έρωτας για τη ζωή, τη δημιουργία και την εργασία, για τη δημιουργία, δεν υπάρχει πια. Οπότε, σας ευχαριστώ για τις ευχές και τα δώρα, αλλά... είναι πλέον περιττά. Και η εποχή μας δεν το θέλει το περιττό...»
                                                                                                 
                                                                                                            Εμμανουήλ Κριαράς

 Γεννήθηκε στις 15 (με το Ιουλιανό ημερολόγιο που ίσχυε τότε) / 28 Νοεμβρίου του 1906 στον Πειραιά και σβήνει σήμερα 107 κεριά. 

Δεν ευχόμαστε τίποτε σεβάσμιε Δάσκαλε... Απλά σου αφιερώνουμε ένα ύμνο στον έρωτα...





Δεν υπάρχουν σχόλια: