Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

ΕΕΧ.. ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΙΚΡΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ...


Ωραίο γκολ

Γερμανία: "Στήριξη στην Ελλάδα μέχρι την επιστροφή στις αγορές"... Αντώνη;




Στρατούλης : " Θα ακυρώσουμε τα μνημόνια.Θα διεκδικήσουμε την διαγραφή του μεγαλύτερου μέρους του χρέους"... Και θυμήσου να πάρεις κι ένα εφεδρικό καλτσόν μη σου σκιστεί αυτό που φοράς...

Καμμένος : "έχω δημόσια αποκηρύξει την μασονία είμαι Ορθόδοξος Χριστιανός" ! ... Έτσι εξηγείται το τακίμιασμα με τον Αλέξη παιδιά... Είπα κι εγώ...


"Ριζοσπαστικό, έτοιμο να αντιμετωπίσει εκβιασμούς" θέλει τον ΣΥΡΙΖΑ ο Λαφαζάνης ... Να του λέτε πάντα ΝΑΙ  παιδιά εντολή γιατρού είναι δεν το λέω 'γώ από μόνος μου 'ντάξει ;

Θα φτιάξω μια στήλη λόγου και τέχνης κορίτσια και θα αναρτώ μόνο κείμενα  Βασίλη ΦουΦωτάκη , ανατρεπόμενου Βασίλη Κολομβού , Βασίλη Αντωνιόπουλου και όποιου άλλου Βασίλη γουστάρει συμμετοχή στην υπό ίδρυση ομάδα επίλεκτων υποκειμένων εις κοινωνικόν πειραματισμόν ατόμων και μη χειρότερα

Όχι Δημήτρη δεν μπορείς να μπεις στην ομάδα εσύ γιατί δε σε λένε Βασίλη αλλά σε λένε Δημήτρη 

χώρια που αποτελείς "κατηγορία" από μόνος σου

Ιωακείμ γυαλίζει το μάτι ή παράειδα χτες στο ΝΟVA ;

Μόνον έτσι εξηγείται η κατάρρευση του κκε  που άρχισε αμέσως μετά το 13ο Συνέδριο...

... και συνεχίστηκε μέχρι τις ημέρες μας ...



Η ψυχαγωγία και το γέλιο που πέφτει στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου του Μαραθώνα  παρόμοια με του δικού μας θα ήταν αν δεν παίρναμε στα σοβαρά αστεία πράγματα

Αλλού έχουν δήμαρχο Ψινάκη κι αλλού ψιψινάκι

Επί κατοχής λέγανε "κατάρα στο λαδέμπορα" και τώρα ο ποτάμης θέλει να τον κάνει και καθηγητή στη σχολή ρε σεις από καινοτομία σε καινοτομία το πάει

Γιάννα (Αγγελοπούλου - Δασκαλάκη) Λούξεμπουργκ



Πάντα απέναντι στο σύστημα ήταν η Γιάννα παιδιά  όχι μόνο τώρα ...

Εκεί βράχος η Γιάννα σταθερά Hermes , όχι σαν κάτι άλλες του κατεστημένου με Prada και Burberies

Μου φαίνεστε κάπως έντεχνοι ή ιδέα μου είναι;

Σας το χαρίζω...


Δεν υπάρχουν σχόλια: