Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ... ΣΩΣΕΙ ! ...

AddThis Social Bookmark Button
tatsopoulosΕπιθετικός κατά της Χρυσής Αυγής, με μια προκλητική δήλωση που θα συζητηθεί, εμφανίζεται με συνέντευξή του στο Crash του Γ. Τράγκα που κυκλοφορεί αύριο, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και συγγραφέας Πέτρος Τατσόπουλος...
Συνεχίζοντας μια κόντρα, την οποία, είναι αλήθεια, πρώτοι προκάλεσαν οι βουλευτές της Χ.Α Κασιδιάρης και Παναγιώταρος, ο βουλευτής δηλώνει: "Έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα και αυτοί της Χρυσής Αυγής συνεχίζουν να με αποκαλούν αδερφή". Εκπληκτικό επίπεδο πολιτικής αντιπαράθεσης...
 Στο twitter όπως είναι φυσικό γίνεται χαμός με τη δήλωση Τατσόπουλου. Πάρτε μια γεύση:

Τατσόπουλος ερασιτέχνης. Η εφορία πηδάει όλη τη χώρα.
Ο Τατσόπουλος σκοπεύει να κάνει περιοδεία και στην επαρχία?
Σε περιοδεία ο Τατσόπουλος!Αυριο γαμάει Ναυπλιο,Αργος και αργα το βραδυ στη Σπαρτη...ο θρύλος στο χωριό σας
πολύ φοβάμαι ότι ο Τατσόπουλος έχει πάει και με τη γκόμενα του Παντελίδη....και είδατε τα αποτελέσματα..
Ο Παπακαλιάτης με τις μανάδες, ο Τατσόπουλος με την μισή Αθήνα ρε καλά κάναμε και γυρίσαμε στην επαρχία
Ο Τατσόπουλος είναι το πλαν μπ του Τσίπρα
ο Τατσόπουλος συγκλίνει με ΧΑ θεωρώντας ότι το να είναι ομοφυλόφιλος είναι κακό και δηλώνει γαμιάς των Αθηνών για να μας πείσει. ηλίθιος.
Δηλώνω ότι είμαι στην μισή Αθήνα που δεν έχει πηδήξει ο Τατσόπουλος
Όποιος δηλαδή διαφωνεί μέσα στο Σύριζα, αντί να διαγράφεται, θα του ρίχνει ένα μανίκι ο Τατσόπουλος.Έτσι για συμμόρφωση και για την εμπειρία
Φήμες λένε πως στις τουαλέτες της Βουλής υπάρχουν γραμμένα με κραγιόν 'Θα σε γαμήσω,Τατσό' και απο κάτω 'Την έχω μεγάλη, Βαγγέλας'.
Τερμα το Παπαδοπουλος. Σε λιγα χρονια θα γεμισεις Τατσοπουλους
Ο Τατσόπουλος δεν ήταν ικανοποιημένος απο τη μισή Αθήνα γι'αυτό πήγε στον #syriza που είναι έτοιμος να γ@μήσει όλη την Ελλάδα!!
Το ποταμι και κειθε το γαμησε η το ποταμι και δωθε;
Φαντάσου οι ΧΑαυγίτες να τον έλεγαν και κοντό !
Πάντως όταν γίνει ο Τατσόπουλος υπουργός θα είναι καλός, αφού κατά πάσα πιθανότατα μέχρι τότε θα μας έχει γ@μίσει ήδη όλους...
Θα ήθελα ένα τσίγκινο σωβρακάκι, μπας και ο Τατσόπουλος αποφασίσει να πηδήξει και την άλλη μισή Αθήνα...
Ο Παπακαλιατης υποδύεται τον Τατσόπουλο όλα αυτα τα χρονια. Τώρα εξηγούνται όλα.
Ευτυχώς που στην σύγχρονη εποχή παίρνουμε προφυλάξεις αλλιώς σε λίγο καιρό όλα τα παιδιά θα έμοιαζαν με τον Τατσόπουλο...
Πάντως εμένα δεν με πήδηξε, αλά δεν μετράει, είμαι εκτός δήμου Αθηναίων
Γεια σας. Είμαι ο Τατσό της γειτονιάς σας.
Περί τις 223 ανά ημέρα, αν είναι σωστοί οι υπολογισμοί μου
σιγά το κατόρθωμα, ρε τατσόπουλε. εδώ εμείς έχουμε πηδήξει σχεδόν όλο το τουίτερ...
Το οτι η δηλωση Τατσόπουλου συνεπεσε με την πρεμιέρα της ταινίας του Παπακαλιάτη μονο σε μενα μοιαζει υποπτο?
Καμίνη τι πρέπει να γίνει για να πάρεις θέση δηλαδή ;; Να πηδήξει και τους υπόλοιπους ο Τατσόπουλος ;;
Θα έρθουν οι κουμουνιστές και θα μας πηδήξουν τις γυναίκες.
Πολύ ερωτισμό αποπνέει αυτή η Βουλή ρε παιδί μου.
κοίτα ρε που θα κοιτάμε στο fb αν έχει friends ο Τατσόπουλος τις γυναίκες μας..
Η γιαγιά μου μόλις παραδέχτηκε ότι την έχει πηδήξει ο Τατσόπουλος.

πηγή 


2 σχόλια:

o Ξερόλας είπε...

Τη δική του απάντηση στα σχόλια των χρηστών του Facebook και του Twitter δίνει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρος Τατσόπουλος λέγοντας πως θα έπρεπε να περιμένει τον παρεπόμενο κανιβαλισμό.

Όπως δηλώνει από μια αρκετά ενδιαφέρουσα μακροσκελή συνέντευξη απομονώθηκε αυτό το σχήμα λόγου για να την πλασάρουν. «Βεβαίως, μεγάλο παιδί είμαι, θα έπρεπε να το περιμένω -όπως και τον παρεπόμενο κανιβαλισμό. Γηράσκω αεί διδασκόμενος στη χώρα της σοβαροφάνειας και της μοχθηρίας».

Παράλληλα, δίνει και την... κατεύθυνση που θα κινούνται οι δηλώσεις του στο μέλλον: «Βαράτε, βαράτε... Σας υπόσχομαι εφεξής να μιλάω σαν τον Αβραμόπουλο, υποκριτές του κώλου».


Πηγή: Τι απαντά ο Τατσόπουλος για τις αντιδράσεις σε Facebook και Τwitter | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/77942#ixzz2CzBXQ5F4

Ανώνυμος είπε...



Τώρα ξέρεις γιατί γέμισε η Αθήνα λεσβίες.
όταν κάνουν τον #Tatsopoulos ταινία θα τον παίζει η Τζούλια Ρόμπερτς
Το πουλακι τατσιου !!!!!!! . . .
Ο Τατσοπουλος και στην επαρχια 2/12 Δομοκο 4/12 Γαστουνη 8/12 Ελασσονα 14/12 Κεφαλοβρυσο 15/12 Ανωγεια 17/12 Πορτο Λαγος 20/12 Κορδελιο
Μετά την αποκάλυψη του #tatsopoulos αλλάζει το σύνθημα: "Αθήνα κακογ*μημένη, ο ΠΑΟΚ δεν πεθαίνει"
Να σας πω,εκεί στο #syriza_gr τι στο διάολο πίνουν κ βλέπουν όνειρα θερινής νυχτός μες στο χειμώνα; #tatsopoulos
Sorry αλλά αν κανείς εδώ γνωρίζει #tatsopoulos παρακαλω να του εξηγήσει πόσο νούμερο έγινε. Απλά να τα πάρει κι άλλο να πει κι άλλα καλά
O #tatsopoulos είναι o Κίμων Κουλουρης του Σύριζα
6m Mοναξιάαααα Mοναξιάαααα
Για γεροντό-ανώμαλο ήξερα μόνο τον Τσαουσόπουλο κι ουχί τον #tatsopoulos Τελικά αυτό το "πούλος" κάτι κάνει...
Δεν ήξερα ότι ο #tatsopoulos είναι ο βιαστής της γειτονιάς μου. Τρέχω.
Όταν είπε ότι πήδηξε τη μισή Αθήνα, διευκρίνησε αν μιλάει για άντρες ή γυναίκες ή κ τα δύο, ή το πέταξε έτσι αόριστα? #tatsopoulos
αντε να βγεις τωρα σε μπαρ, να την πεσεις σε γκομενα κ να κινδυνευεις να ειναι μια απο του Τατσοπουλου #tatsopoulos
Γεια σας είμαι ο #Tatsopoulos της γειτονιάς σας
Παιδιά έχει κανείς το τηλ, διεύθυνση κτλ του #tatsopoulos. Τον ψάχνω να με αποκαταστήσει. Η μαμά μου μου λέει ότι πρέπει να με παντρευτεί
Δηλαδή σε εκείνο το πάρτι μασκέ στο σκοτάδι... αυτός ήταν; #tatsopoulos
ΣΩΚ ΔΗΑΔΟΣΤΑΙ!!! ΜΑΣ ΨΑΙΚΑΖΕΙ Ο ΠΑΙΤΡΩΣ ΜΑΙ ΤΩ ΣΠΑΙΡΜΑ ΤΟΥ #tatsopoulos
απο αυριο στα σημειωματα τν αυτοκτονιων θα λενε: "Πετρο γιατι δεν με πηδηξες? δν ειμαι αρκετα καλη? Να ντυνομουν Παναγιωταρος?" #tatsopoulos
ανεπιβεβαιωτες φημες αναφερουν οτι εχει κατεβει στο συνταγμα η μιση αθηνα κ πανηγυριζει που γλυτωσε απο το Τατσοπουλο #tatsopoulos
Μετά το σημερινό είμαστε πλέον σίγουροι ότι τουλάχιστον η μισή Αθήνα δεν έιναι παρθένες. #tatsopoulos
Ο τόνος στο πού από δω και πέρα. #tatsopoulos
Ωραία μάθαμε για την μισή Αθήνα. Την άλλη μισή ποιος την "κανονίζει"; #tatsopoulos
Θαλεγα επισης οτι κολλαει ως εκφραση το "του γαμησες τη μανα τωρα" αλλα μπορει και ναναι και αληθεια #tatsopoulos #ti_misi_Athina
Έλα μωρέ τώρα, σιγά την πόλη. #tatsopoulos #ti_misi_Athina
Ευτυχώς που δεν μένω στην Αθήνα... #tatsopoulos (τι μαλάκας θεε μου)
-Έχω γαμήσει τη μισή Αθήνα -Όπα ρε, Πειραία και λίγο #tatsopoulos
Σκέψου να πάρει και βιάγκρα #tatsopoulos
Στο τσακ το γλύτωσε το ταμείο ανεργίας ο Γκουσγκούνης #tatsopoulos
Οι κοπελες στο Συριζα να προσεχουν το απολυτο αρσενικο... #tatsopoulos
Στον Συριζα η αλαζονεια της εξουσιας εχει χρωμα αρσενικο #tatsopoulos
Εγώ τον αγαπάω πολύ ρε!Οι άνδρες με πετριά ήταν ανέκαθεν η μεγάλη μου αδυναμία #tatsopoulos
Είμαι κεφάτη γυρίζω από του Τατσόπουλου
Lucas Liaskos ‏@lucasliaskos Ευτυχώς που την έχω κάνει απο Ελλάδα και την γλύτωσα από τον #tatsopoulos #ti_misi_Athina
Λύθηκε το μυστήριο γιατί τελειώνουν συνέχεια τα προφυλακτικά στο περίπτερο της γειτονιάς. #tatsopoulos #ti_misi_Athina
το πουλάκι Τατσίου #koritsia_o_tatsopoulos #tatsopoulos #ti_misi_Athina
Σιγά τη μεγαλούπολη #tatsopoulos #ti_misi_Athina
πήρα το μετρό το πρωί και κάποιος μου τον ακούμπησε.ο Τατσόπουλος θα'ταν #tatsopoulos #ti_misi_Athina
Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα,μα το καυλί μου μάτια μου είναι από την Κίνα #tatsopoulos #ti_misi_Athina
Θαλεγα επισης οτι κολλαει ως εκφραση το "του γαμησες τη μανα τωρα" αλλα μπορει και ναναι και αληθεια #tatsopoulos #ti_misi_Athina
Κατούρα και λίγο




Πηγή: «Eίναι κεφάτη γυρίζει από του Τατσόπουλου» - Χαμός στο twitter για τη... μισή Αθήνα | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/77935#ixzz2CzFcuSxE